Tietoa yrityksestä



Taustatietoa


Markkinointi on mielestämme nykypäivänä äärimmäisen hämmentävä pelikenttä. Markkinoinnin ammattilaisetkaan eivät enää edes väitä osaavansa hyödyntää kaikkia taktiikoita, markkinointikanavia tai sosiaalisen median palveluita. Fakta onkin, että niitä on alati muuttuvassa toimintaympäristössä enää kenenkään mahdotonta pitää hallussa.

Varsinkin yrittäjän silmin markkinointi on vielä sekavampaa. Mahdollisuuksia tuntuu olevan loputtomasti. Asioiden opetteluun tarvittaisiin aikaa, mutta kun ne oikeat työtkin olisi hoidettavana. Lisäksi puhelimella pommitus alkaa alle vuorokaudessa Y-tunnuksen rekisteröinnistä ja jatkuu tasaisesti niin kauan kuin yritys on toiminnassa. (Tiedät kyllä nämä).


Tarjoajien joukossa on sekä hyvällä asialla olevia, mutta valitettavasti myös rehellisyyden rajamailla keikkuvia myyntibonareita kerääviä kaupparatsuja, jotka onnistuvat liian usein pyörryttämään tietämättömän yrittäjän pään ylisuurilla lupauksilla ja tuotto-odotuksilla.


Lopulta käy monesti ilmi, että todellisuudessa kauppoja tuli pyöreät nolla kappaletta. Oppirahoina hutiammunnasta jäi maksettavaksi kassan kokoon nähden isot laskut... joiden katkaiseminen saattaa olla työn ja tuskan takana. 


Tämä huono kokemus voit lamaannuttaa pienyrittäjän markkinoinnin kokonaan, vaikka se oikeasti olisi ainut keino saada yritys kasvamaan ja kehittymään. Tästä syystä jopa puolet kotimaisista yrityksistä menevät konkurssiin ensimmäisen viiden vuoden aikana. Paraskaan tuote tai palvelu kun ei myy itse itseään. 


Markkinoinnin ei pitäisi olla mörkö. Eikä sen pitäisi olla vaikeaa. Eikä se olekaan, kunhan keskittyy ottamaan muutamat perusasiat haltuun. Aloittaen suunnitelmasta.


Tätä haluamme opettaa. Selvällä suomenkielellä, ilman jargonia.


Missiomme


Haluamme auttaa kotimaisia yrittäjiä saamaan uusia asiakkaita selkiyttämällä nykyaikaisen markkinoinnin monimutkaisuutta. Toisaalta havahtumaan siihen tosiasiaan, että kaupanteko digitaalisessa ympäristössä vaatii ihmissuhteiden luomista siinä missä fyysinen kohtaaminenkin. 


Se vaatii suunnitelman miten potentiaalinen asiakas saadaan kuljetettua ostopolulle ja kulkemaan sen läpi muuttuen lopulta iloiseksi asiakkaaksi, joka suosittelee yritystä ihan oma-aloitteisesti.


Käytämme tähän kehittämäämme runkoa, jonka tunnetaan nimellä asiantuntijamarkkinointi

Se rakentuu kolmesta osa-alueesta: ihmissuhteista, asiantuntemuksesta ja automaatiosta.


Nimensä mukaisesti se soveltuu parhaiten asiantuntijayrittäjille. Eli valmentajille, konsulteille, kouluttajille, ohjelmisto-  ja uuden ajan digiyrittäjille, joiden myyntituotteet ovat täysin digitaalisia palveluita.


Opetamme miten asiantuntijamarkkinointi toimii, mitä hyötyä siitä on ja miten yrittäjä voi alkaa hyödyntää sitä omassa liiketoiminnassaan. 






Automatisoi asiakashankintasi. Me autamme.

© AffiGo Oy